Friday, April 8, 2011

maharaja lawak balas

oke . assalamualaikum . bosan sangat jadi aku nak cite pasal maharajalawak la kan . ape tu maharajalawak ? sape yang tak taw tu lantak kat die lah . haha . cite pasal ni aku x bape suke sangat la pihak astro ni sebab pasal die aku tepakse beli mustika gara2 nak tengok .............. pham pham je lah . af9 yg terakhir ni pon aku x bape exited sangat . oorait . kumpulan aku paling suke kat cite ni mestila balas .. antu makcik karipap die tu . haha . diowang punye ayat pon aku ley hapal . bukan takat cite kak limah je taw . sabo je lah . eeee simpang . nape aku suke sangat ngan balas ni ? dowang nye lawak yang macam ermmmm ... aku tak kesah owang laen nak kate lawak diowang tu tak sesuai ke nak kene ban bagai . tu style diowang . kite mesti kene ade style beb . law taw nape still ade ramai peminat . jap lagi saye nak aplod gamba kumpulan balas ni . yang kiri tu fendi yang kanan tu pakwe aku hahahaha ( berangan ) syuk name die . tom , jerry ..






oke . da nampak muke dan wajah wajah diowang kan . ape lagi undi la balas yerrr ... lerp u balas . auw3 ngaaaum . HAHAHA  =="

2 comments:

  1. minat balas gakk!!! tp i minat syukk, kih3

    ReplyDelete
  2. same la same la . hehehe ..

    ReplyDelete