Thursday, May 19, 2011

-Full House-



hellOw ha!


aku post blog ni untok menghilangkan bosan aku jerk !
berlatarbelakangkan lagu YUNA :: GAD!S SEMASA ::
hehehe
nak citer la sikit . pasal citer korea korea kan ...
drama korea first yang aku tengok la aku rase drama "FULL HOUSE"
drama ini telah dikenalkan oleh kawan aku kepada aku ..
mase tu kitowang baru je form 1 .. 
tahon 2oo5 ..
kecik lagi mase tu ...
tapi memang best gile gile lah cite ni ...
jalan cerite kelakar ..
pelakon die pon cantek cantek ..
lelaki pon cantek taw .. kuikuikui !








antara babak babak yang "agak menarik" dalam drama ini

skunk lagu pon dah bertukar menjadi lagu DILEMA by DMASIV
nak kongsi lah sikit kot kot ade yang tak tahu tu .
drama ini dilakonkan oleh :: rain (bi a.k.a ayam) , song hye kyo (han ji eun)
yang dua lagi aku dah tak ingat lah coz lah lame tak tengok .



akhir kata dari  aku peace yaw ^.^

No comments:

Post a Comment