Monday, May 16, 2011

16 mei 2o11 .

Penatnye baru balek dari MELAKE .
rase macam nak tido lak .
harini ade banyak bende aku nak cite .
macam macam kejadian yang "agak" tak best la jugak harini .
urmmm .

Pagi tadi bangon awal nak siap siap pergi stadium paroi hanta budak tu .
even tak "bekpes" pagi tadi tapi semangat gak ni .
yela kan aku kan tak penah g PLKN .
sedih lak adek aku g sane ..
hishhh . mcam setaon lak die dok sane .
padahal tak sampai 3 bulan pon .
hehehe ..


                                                ni adek aku (daos)

Sepanjang ketiadaan adek aku ni uma aku akan sunyi dengan lagu lagu INDON yang die salu download .
entah aku pon tak tahu mane la die dapat cari lagu yang sedap sedap kan ..
da tak dengar die maen gitar . T___T
untung jugak ade adek/abang laki ni kan .
walawpon dulu aku salu gadoh ngan die .
alah bese la budak budak lagi kan .
skunk dah besar kitorang sekepale .. ^^ .

(DAH DAH TAK MO CITE PASAL DIE)

Ni kesah kat melake pulak eh .
g melake tadi nak buad IC adek aku yang sorang tu ..
befday die aritu ...
so, kene la buad IC .
law buad lambat nt kene bayar la pulak kan ..
bukan tak mampu nak bayar tapi rugi la sia sia ..
kat AYER KEROH tadi punye la ramai orang sampai aku rase kalaw patah balek tampin datang situ balek pon sempat lah !
rase nak tido pon ade .
pagi kan bangon awal .
dengan sejuknye lagi ..

Untuk menghilangkan "kengantokan" aku tu aku sembang bohong ngan adek2 aku ..
depan aku tadi ade akak gedempol . hahaha ..
asek pandang pandang macam tak puas hati pon ade gak .
ke atau perasaan aku je entah lah ..
sebelah aku pulak ade sorang laki .
ingatkan cine .
muke "sejibik" macam cine taw .
tepon die bunyi . die angkat fon sekali cakap melayu ..
melayu asli la heh ! 
huhuhu ..
tah pape kan .
hey suke hati la aku nak tulis ape  .
ni kan blog aku .
lah ko sebok pehal ! 

Da siap siap buad IC tu destinasi seterusnya ialah MELAKA RAYA .
nak potong line celcom lah ...
hishhh bab ni yang aku tak minat nak citer ..
time kitorang tongah tongah sebok mencari tempat tu ade la "dua ekor mat rempit"
bawak motor terhuyung hayang .
haish !
nak corner tapi macam tak "ikhlas"
nak corner tu betul betul lah kan .
kalaw aku yang drive time tu aku langgar je ..
grrr !
aku ni da la fobia bab bab eksident ni !!
pastu hati aku mule lah dah tak tenaaaag !
ni semua sebab budak budak yang giler tu lah .

Da selesai potong line tuh . 
g makan . sedap ehhh ..
nasi ayam lagi .
my FEVERET taw .
love giler nasi ayam .
abang abang kedai tu pon macam gile gile jer .
hihihi !!
terjelas kegilaan diorang time lagu "THE LAZY SONG by BRUNO MARS"
hok oloh . aku taw la lagu tu sedap . hehe .
law tak aku pon tak suke .
da habes makan ape lagi balek lah ..
da balek bukak leptop and nilah hasilnye !
tadaaaa .. =="

k  . TATA ! 


No comments:

Post a Comment