Wednesday, November 16, 2011

finally ...

mood : tengah ngantok ni .. adooyai .. tapi nak jugak update blog . huhu
soundbackground : dengar hitz.fm .. ontah apo yang diowang ni merepek aku pon ta paham . haha ..
suasana : hujan renyai renyai kat lua tu ... skunk ni musim hujan ...

bosannye aku harini thats why la aku update .. lame jugak la tak merepek kat sini . haha . rindunye kat mr.K (bukan name sebenar) A untuk abg.. hahah abg mane ?? abg sedare tapi tak bape nak sedare .. huyai kuat tol merepek aku .. for mr. AA kalo kite ade jodoh, ade la oke .. lagipon kau suke je cakap bukan2 ... dah bape kali dah .... tu yang buad aku menyampah ... nasebla ade abg aku yang baek ... -,- .. baek ke ? tahla tahla aku tataw nape !!! geramnye .. tapi aku rase mcm best la dapat single balek ... walawpon rase sunyi, bored .... tapi ade balak pon same je bosannye ... napela aku boleh "terpilih" kau dulu . hmmmmmmmmmmmm .. aku hope pasni .............oke lah macam malas nak taip banyak2 ni .... @_@

No comments:

Post a Comment